Äppelcheesecakerutor med kanelcrumble

Kommentarer
Katarina

De här ser helt ljuvligt goda ut!

2012-10-11 » 02:41:44 BLOGG: http://hovkonditorn.blogspot.com
Sabine

Oooh vill definitivt prova den här, kanske ihelg! Vilken fin höstkänsla den ger ^^

2012-10-15 » 21:06:21
Marias Bakglädje

Sugen på att tjuvstarta med julsmakerna, eller kanske Halloweenbaka? I min blogg finns både juliga skorpor med saffran, Saffranskola och halloweeninspirerade kakor i form av fladdermöss och läskiga fingrar, eller varför inte en pumkin pie? :) Kika gärna in om de låter spännande! :)

2012-10-19 » 14:12:14 BLOGG: http://mariasbakgladje.blogg.se
Ewa Nilsson

Jag tittar varje dag in på din blogg och blir lika glad varje gång. Fina foton, enkla recept, klart och tydligt skrivet, om än lite liten stil i mitt tyckte, men nu har jag köpt en ny dator så jag lätt kan kopiera din text och göra den större. Jag har också bakat många av dina recept men aldrig kommit mig för att kommentera, men jag ska bättra mit i fortsättningen. Trevlig helg önskar Ewa, jag har ingen egen blogg.

Svar: Hej Ewa! Vad roligt att höra! :) Jag ska försöka bättra mig lite jag också, jag är lite trög med att få ut inlägg.. Jag har en hel drös med läckra smaskigheter som jag borde och vill visa er men ibland räcker tiden inte riktigt till.. Hoppas du haft en trevlig helg! :)
Jessica

2012-10-27 » 13:57:48

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
Matbloggstoppen
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0