Jag buzzar Dove Intense Repair Express Intensivbalsam!


Jag har fått mitt första paket från Buzzador. Produkterna som jag ska buzza är Dove's senaste hårprodukt -
Dove Intense Repair Express Intensivbalsam.

Hittills har jag själv hunnit prova produkten några gånger och jag tycker det är riktigt bra! Jag har tidigare använt hårinpackningar, balsam och leave-inbalsam men detta slår nog det mesta. Det luktar jättegott, doften sitter i ganska länge och håret blir riktigt medgörligt. Jag kan lätt bortsa ut håret efter tvätt, utan massa extra balsam och klet som gör att håret ska bli enklare att bråka med.

Såhär skriver Dove om sitt nya intensivbalsam:

"Dove Intense Repair Express Intensivbalsam är ett djupverkande balsam med inpackning inuti som ger en intensiv reparerande effekt. Använd dagligen istället för ett vanligt balsam. Resultatet är ett mjukare och starkare hår som är återfuktat på djupet. Doves avancerade teknologi för vård av skador och reparation: patenterade Fibre Actives tränger djupt ner i håret för att återuppbygga det inifrån. Micro Moisture Serum ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp."


Jag fick vänta ett tag på min första Buzzadorkampanj men den som väntar på något gott, sägs det. Jag blev en Buzzador för att det lät intressant, man får vara först med att testa produkter och helt gratis dessutom. Jag tycker det är riktigt roligt att få testa nya produkter och dessutom buzza till mina vänner och det absolut bästa är att man säljer inte produkten man tipsar om den, gärna över en kopp kaffe och något gott att tugga på. Vännerna får oftast med sig ett litet produktprov så de kan prova hemma i lugn och ro. Någon som testat Dove's senaste produkter?

Så hörni, gör som jag, klicka er till Buzzador.com och bli en Buzzador!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0