Party Macaroons

Kommentarer
felicia

åh, det vill jag pröva :)

2012-12-14 » 11:04:40 BLOGG: http://efji.blogg.se
Anna

Vart finns mandelmjöl att köpa? Hittar inget :(

Svar: Mandelmjöl finns i de flesta matvarubutiker! Jag har hittat billigast på Lidl hittills. Fråga efter det, det borde finnas hos de flesta butiker vid det här laget. :)
Jessica

2013-10-03 » 21:42:39 BLOGG: http://86angela86.devote.se
Rebecca :)

Hej, jag har bakat "riktiga" macarons (från grunden) ett flertal gånger och har alltid haft problem med formen på marängerna, de flyter alltid ut för mycket osv..
Men jag har alltid varit skeptisk till de här färdiga kiten, som du använde i inlägget till exempel. Smakar de verkligen lika gott som de "riktiga"??

Svar: Hej! Jag tycker de var snarlika faktiskt! De duger gott och väl som "reserv"! :) Sen kan man ju alltid smaksätta med kakao och en kraftig fyllning.
Jessica

2014-03-21 » 15:00:59

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
Matbloggstoppen
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0